מה זה באמת פיזור?
כמעט על כל דבר בשוק ההון יש מחיר. רוצים תשואה יותר גבוהה? שלמו בצורה של סיכון יותר גבוה.רוצים נוחות ופשטות? שלמו יותר בדמי ניהול ועוד. אבל יש דבר אחד שמגיע בחינם, ללא עלות והוא פיזור. הרווח: אנחנו לא תלויים באף מניה בודדת שעשויה להפיל לנו את התיק וגם יש לנו מניות בשלל חברות מוצלחותוזהו. אפשר…


